torsdag 6. mars 2014

Sjelero

Etter mange år med en indre tomhet, har jeg bestemt meg for å prøve å skrive om det å være ensom...

Kanskje jeg lykkes i å føle meg mindre ensom...
Kanskje jeg klarer å akseptere at det er sånn livet mitt, min framtid er tenkt å være... Ensom...

Å være ensom, være uten nære venner og stenge potensielle venner ute og bli til noe man egentlig ikke ønsker, det er noe mange opplever.
Men som i dagens samfunn føles som tabu.

På facebook deles lykkelige statuser og flotte bilder av en selv avbildet sammen med vennegjengen.
Ikke bare en gang sånn dann og vann, men flere ganger i uka for noen.

Det svir langt inni hjerterota mi, for jeg skulle ønske at jeg også kunne poste sånne bilder...

Men jeg er ikke flink i photoshop eller andre bilderedigeringsprogrammer :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar